Yeşil deniz dizisinden bi alıntı ile anlatmak istedim bu kitabı. "Benim en büyük hazinem garibanlıkmış. Çünkü Allah hep gariplerle, garip kalabilenlerle beraberdi."
Mustafa Kutlu dilini sevenler için bi çırpıda okunacak, okunası bir kitap. Mustafa kutlu hikayelerinde o güzel betimleme ve tasvirler sayesinde hikaye içerisinde kendinizi bulabiliyorsunuz. Kitap belki nehirde akıp giden bi yaprak gibi akıp gidiyor. İnsan yaşantısı da öyle değil mi zaten. İşte bu kitap da o akıp giden ömür içerisinde insanın yaşantısını sorgulamaya ve bazı şeylerin farkına varmasına vesile olabiliyor. Huzur bulmanız ve faydalanmanız dileğiyle iyi okumalar dilerim.