·744 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Temmuz 2020 00:48 Başta sıkıcı geldi bana kitap, ki uzun süre bitmesinin nedenlerinden biri de buydu. Ama sonrası için diyeceğim tek bir şey var; “Muazzam” bir kitaptı. Türkali’nin kimliği her zaman çok sağlam ve şeffaftı. Kitabın karekterleri ise müthiş . Kitap karekterleri ve diyalogları ise ancak yaşayan bir insan yaratır ve yazar’ın toplamıydı.