·74 syf.····Okunma: 30 Haziran 2020 00:44 · Kafka'nın okuduğum ilk kitabı. Kapağındaki resimden dolayı konusunu az çok bilerek okuğum bir kitaptı. Kitapta yazarın vermek istediği düşünceyi alamadım. Belki erken okuğum için belki de yazar bir düşünce vermek istemediği için. Size okumayın zaman kaybı diyemem çünkü belki de siz benim göremediğimi görüp kitaba bayılacaksınız. Ben de bir kaç yıl sonra tekrar bir şans daha vereceğim. İyi okumalar.