·352 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Ağustos 2020 23:47 Körlük kitabından sonra büyük bir heyecanla okudum, en başlarda olay çok yavaş ilerliyordu ve biraz sıkıcı detaylar içeriyordu. Ancak sonrasında açıldı ve ivme kazandı.
Konusu gerçek yaşamdan, özellikle de yakınımızda bulabileceğimiz pek çok şey barındırıyor. Bu nedenle okuması güzel, keyifli bir kitaptı benim için. Tıpkı Körlük gibi distopya havası taşıyor, bu türü okumayı sevdiğim için başlarda sıkılmama rağmen merakla okumaya devam ettim.
Körlük kadar beğendiğimi söyleyemem ama iyi bir distopya örneği ve okuyucuyu hikayenin içine çekmeyi başarıyor. Bu anlamda bir şans verilmesi gerektiğini düşünüyorum.