sevgilim o kadar gece ki neredeyse sabah ne güzel bir söz . Aslında sonat kitabına başlamadan önce kitabın eşsiz olduğunu düşünmüyordum .Ama ön yargılı olmamalıymışım. Çünkü bu kitap insanın içine çok işliyor. ben kitabı 3 gün önce bitirdim ama hala kitabı düşünüyorum .Kitabı bitirdiğim zaman hüngür hüngür ağlayasım geldi ama ağlayamadım . Neden bilmiyorum?. Ama bu yazıyı okuyan kişi sana söylüyorum .Eğer bu kitabı okumadıysan Ne yap et bu kitabı oku... :)