Kitapta okuduğumuz ilişki çok saf ve güzeldi. Aynı zamanda barındırdığı dini ögeler de kitabı daha değerli kılmış. Kitabı daha duygu yüklü beklemiştim. Biraz yüzeysel geldi. Tabi bu durum okuduğum andaki psikolojim ile de ilgili. Ama yine de çok beğendim. Okunması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum.