10/10
·443 syf.··
Beğendi
·
2020 5. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 12 Şubat 2020 10:09
'Bir kitap okudum hayatım değişti' cümlesini bu kitap için kullanabilirim. Hayata ve olaylara bakış açım değişti. 'Yaptıklarımın ve yaşadıklarımın iyi ya da kötü tüm sorumluluğunu kabul ediyorum' Kesinlikle tavsiye ederim.
Tanrılar OkuluStefano D'Anna · Sinedie Yayınları · 20155,6bin okunma
8 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.