Kitapla ilk wattpadte tanışmıştım. Birkaç bölüm okumuş ve ilgimi çekmişti. Sonra kaybetmiştim, şans eseri birkaç yıl sonra kitapçıda karşıma çıktı. Konusu:
Ana karakterimiz Ev Kızı Evren, tam bir Tess Gerritsen hayranı ve blogger. Her yıl düzenlenen özel bir konferansa davet ediliyor.Fakat çok sevdiği yazar ile tanışacakken olaylar değişiyor. Evren kaçmak durumunda kalıyor. Bu noktadan sonra Hazalla arkadaşlıkları başlıyor. Olaylar aynı zamanda Hazal ve Evren’in kendilerini geliştirmesi üzerine devam ediyor. Olayların hepsi katilimiz tarafından planmıştı. Okuduğum zeki karakterlerden biri. Bir şekilde Evren’ i geliştirdi . Okuduğum değişik kurgulu kitaplardan biri. Gizem , mizah, polisiye hepsinden vardı. İçindeki aşk (tam aşk diyebilir miyim bilmiyorum ) az ve mantıklı ben bunu sevdim. Tabiki kurgu fazlasıyla sıradışı. Karakterlerin hepsini sevdim neredeyse. Ev kızı Evren içimizden biriydi; Hazal, Denis(çok sevdiğim erkek karakterlerden biri oldu ) mantıklı ve korumacılar. Hatta Edward’ı bile bir noktada anlamaya çalıştım. Aslında başlarda katili ararken daha sonra ajan olma üzerine devam etti olaylar ve böyle devam etmesini sevdim. Serinin 2 kitabı daha var onları da okumayı düşünüyorum. Umarım Denis yer alır. Duygular daha iyi hissettirilebilirdi. Çünkü olaylar kendi içinde mantıklıydı ama sadece paralel bir evrende mümkün.
İçindeki imla hataları düzeltilip tekrar basılmalı bence. Şans verilebilir.