Shakespeare'ın okuduğum ilk kitabıdır. Diğer oyunlarını da biliyorum ama kulaktan duyma, bizzat okumadım. Oyun okumayı ne yazık ki çok sevemiyorum ama yine de bu kitaptan hiç sıkılmadım hemen bitirdim. Öykü kisaca Desdemona'nın Othello' ya kaçması sonucu evlenmeleri ve kıskanç Iago'nun fesatliklarıyla gelen felaketi anlatıyor. Felaket demem spoiler olmayacaktır çünkü Shakespeare'ın kitaplarının nasıl sonlandığını herkes bilir. Ayrıca ders açısından oldukça doyurucu bir kitap. Başından sonuna kadar öyle. Okuyun okutturun