·96 syf.····Okunma: 09 Ağustos 2020 18:39 Kitap içinde bulunan öyküden ismini alıyor. Gerçekten de üstünde durup düşündüğümüz bir konu: İnsan ne ile yaşar? Kitapta cevabını bulabildiğiniz bir hikaye var. Buna kendi gerçeklerinizi de eklediğiniz zaman taşlar yerine oturuyor. Okuması çok keyifli bir kitaptı. Asla sıkıcı değil çok akışkan ve duru bir kitap.