Onceliklikle karakterlerin hicbirini kendime yakin bulup benimsemedim. Yani ne Alorayi ne de Bridgeri sevemedim. Nedeninden pek emin değilim ama sanirim bana cok düz gelmeleri olabilir. Ic sesleri beri sıkıcıydı, samimi bir ton yoktu. Icimde biseyler uyandirmadilar hareketleri beni sasirtmadi basittiler biraz. Kitabin kurgusu yavaştı ama sonu beni şaşırttı, gercekten boyle olmasini beklemiyodum ama cok efsaneviydi diyemem sadece daha farklı teorilerim vardi. Cift olarak ise ikisi arasinda guclu bir bag goremedim ama uyumsuzda degillerdi. Yani kitap her seyin ortasi. Fena degildi ama tekrar okuyacagimi veyatta unutup tekrar okumak isteyecegimi sanmıyorum. Ikinci kitabinin okur muyum bilmiyorum ama arka yazisi dikkat cekici idi.