Puan vermedi·632 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Eylül 2020 20:37 Kitabın henüz yarısındayım, yavaş yavaş ilerliyorum. Çoğu yerde biz Türklerin eski Ruslara ne kadar çok benzediğini gördüm. Oblomov gibi çoğu şeye bahanemiz var, çoğu şeyi ertliyoruz ve çoğu şeyi Tanrı bilir diyip hiç uğraşmıyoruz, çabalamıyoruz. Kendi açımdan söyleyeyim algılarımı açan bir roman oldu. Tereddütsüz bir şans vermelisiniz siz de.