İçerisinde ki nokta ve virgüle kadar gereksiz tek bir satır yahut kelime barındırmayan bir kitaptı. İlk eserlerinin devamı olması da ayrı bir lezzet verdi. Normal de 4 günde en yavaş şekilde okunacak bir kitap olsa da ben sindire sindire okumak istedim o yüzden uzun sürdü. Yine mükemmel bir şeklilde sanki yanınızda gibi sohbetlerinizi okudum yüreğinize kaleminize sağlık hocalarım Aşk ile Anı SeyretmekM. Kemal SayarSadettin Ökten