9/10
·248 syf.··
2020 7. kitabı
·
29 günde okudu
·
Okunma: 29 Temmuz 2020 01:38
her ne kadar çok sevsemde abartıldığını düşünüyorum. evet olay çok güzel işlenmişti fakat cinselliğin olması gerekenden çok çok daha fazla önde olduğunu ve bir raddeden sonra mide bulandırıcı olduğunu düşünüyorum. ama karakter tiplemelerini gerçekten çok beğendim. sadece akıcı olmaması beni çok yordu. gerçekten uzun molalar vererek okudum. bazı gereksiz betimlemeler atılsa daha iyi bir kitap olabilir.
Adınla Çağır BeniAndré Aciman · Sel Yayınları · 20244,337 okunma
·
20 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.