·200 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Ağustos 2020 10:24 Yazarın okuduğum ilk kitabı. Aslında köşe yazılarının derlemesi. Tekrar aynı yazıyı koyacak kadar özensiz hazırlanmış ama yine de gezi seven ve deneme okumak isteyenler için güzel bir kitap. Kitapta beni rahatsız eden, kitabın mahiyeti ile hiç alakası olmayacak şekilde yer yer siyasete yer vermiş olması oldu.