·311 syf.····Okunma: 10 Ağustos 2020 17:17 Kitap bir arkadaşımın hediyesi yalnız şöyle bir şey var daha sonra biz arkadaşla küstük ve ben kitabını okumadım bi 6 ay geçti ve şuann kitabı elime alıyorum gerçekten kıza haksızlık ettiğimi düşündüm yani öyle..
Kitaba gelecek olursak :) kitabın Çok samimi bir dili var. Yalnız tek sıkıntı tekrarlı konu ve cümleler biraz fazlaydı . Uslubu gayet güzel çok içten yazmış, beğendim ve istifade ettim ziyadesiyle .