8/10
·311 syf.··
2020 47. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 10 Ağustos 2020 17:17
Kitap bir arkadaşımın hediyesi yalnız şöyle bir şey var daha sonra biz arkadaşla küstük ve ben kitabını okumadım bi 6 ay geçti ve şuann kitabı elime alıyorum gerçekten kıza haksızlık ettiğimi düşündüm yani öyle.. Kitaba gelecek olursak :) kitabın Çok samimi bir dili var. Yalnız tek sıkıntı tekrarlı konu ve cümleler biraz fazlaydı . Uslubu gayet güzel çok içten yazmış, beğendim ve istifade ettim ziyadesiyle .
İçindeki Uyuyan Güzeli UyandırAlişan Kapaklıkaya · Yediveren Yayınları · 20151,953 okunma
·
64 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.