9/10
·376 syf.··
2020 3. kitabı
Hangi dinde olursanız olun şükretmek hepsinde aynı... En ufak dertlerimizi dağ görmekten, tırnağımız kırılsa abartmaktan asla vazgeçmiyoruz. Ayşe’nin evinden, Mehmet’in işinden, Acun’un parasından konuşmayı bırakamıyoruz. Bu kitap resmen tokatladı beni... Hee iki gün sonra yine normale dönerim orası ayrı :) Velhasıl kelam şükretmek iyidir diyor yazar hanım ablamız
TersyüzAmy Harmon · Yabancı Yayınları · 20172,507 okunma
·
102 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.