Puan vermedi·335 syf.··
Beğendi
·
2020 1. kitabı
5 günlük güzel bir deneyimdi. En etkileyici bulduğum kısım ‘Maymun nedir ki insanın gözünde? Kahkaha yada acı verici bir utanç. İnsanda işte bu olmalı üstüninsanın gözünde ; kahkaha yada acı verici bir utanç. ‘ mutlaka okunması gereken bir kitap. Bizlere üstüninsan olmayı(bana göre insan olmayı insanca yaşamayı) anlatıyor. İncelemeyi şu alıntı ile bitireyim. insan aşılması gereken birşeydir. Onu aşmak için ne yaptınız.
Böyle Söyledi ZerdüştFriedrich Nietzsche · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202447,6bin okunma
·
9 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.