Puan vermedi·335 syf.··Beğendi
· 5 günlük güzel bir deneyimdi. En etkileyici bulduğum kısım ‘Maymun nedir ki insanın gözünde? Kahkaha yada acı verici bir utanç. İnsanda işte bu olmalı üstüninsanın gözünde ; kahkaha yada acı verici bir utanç. ‘ mutlaka okunması gereken bir kitap. Bizlere üstüninsan olmayı(bana göre insan olmayı insanca yaşamayı) anlatıyor. İncelemeyi şu alıntı ile bitireyim.
insan aşılması gereken birşeydir. Onu aşmak için ne yaptınız.