Çok ustalıkla yazılmış bir kitap . Dan Brown farkı diyelim ama sonunu daha farklı bekliyordum bana kalırsa biraz havada kaldı. Ayrıca Kitabın son 100 - 150 sayfası Türkiye'de geçiyor . Bu da ayrıca güzel. Bana kalırsa bazı yerlerde göndermeler vardı ama çok güzeldi. Sadece sonunu biraz havada bulduğum için puanım 9....