Bu serinin 1.kitabi sayiliyor kendisi "sarsinti" psikolok bir kiz sapik bir sevgilisi (nefret edilesi bir adam tam bir mavi cam yalakaligi bulunduruyor icinde) inanan doktorumuz ve ŞOK..İste kitap burdan sonra sekil aliyor ben devamini anlatmiyim siz okuyun bence surukleyici ve hos bir kitapti ikincisini beklemenizi saglayan bir surukleyicilige sahipti.