Puan vermedi·288 syf.··
2020 105. kitabı
Ursula Le Guin'e hayranım. Birçok kitabını zevkle okudum. Ama bu kitap beni yordu. Yazarın ustalık eseri ve son fantastik kitabı. Dili çok ağır ,olay döngüsü karışık,isimler zor ,takip zor. Evet okudum ,anladım ,beğendim de kesinlikle usta bir kalem eseri ama zevk aldım mı? Hayır. Mülksüzler de ağır bir dile sahipti ama kopartıp götürmüştü beni. Bitince üzülmüştüm. Bu kitap bitince,her ne kadar son cümlesi enfes olsada ,üstümden yük kalkmış gibi oldu.
AnlatışUrsula K. Le Guin · İthaki Yayınları · 2017597 okunma
·
18 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.