Rus edebiyatının vazgeçilmez özelliği olan şahane tasvirlerle süslü çok rahat okunan bir kitap... Bir yandan Yuri ve Lara aşkını takip ederken diğer yandan Rus devriminin yıkıcılığını anlatan, döneme ve insanların hayatlarına ışık tutan okunması gereken bir eser... Açlık, yoksulluk ve ülkeyi sefalete sürükleyen devrimin içinde süren karışık duygularla yüklü bir aşk hikayesi... İyi okumalar :)