Aşk-ı Memnu ile benzer özellikler taşıyordu. Hatta bazen Aşk-ı Memnu okuduğumu sandım. Kitaplar arasındaki temalar aynıydı
" İhtiras "
Ve araya savaşın girmesi falan olaylara değişik bir heyecan katmıştı. Ama Dediğim gibi Aşk-ı Memnu kitabına benzediği için çok zevk alamadım. Ortalama bir kitaptı bence .