Puan vermedi·176 syf.····Okunma: 13 Ağustos 2020 19:15 Kitap baştan sona kapkaranlık. İçinde bol bol ölüm, bol bol acı var. İyiliğe, güzelliğe dair bir satıra rastlamadım ben. Okurken hissettiğim en net duygu hüzündü.
Yazarın bazı ifadeleri sayıklar gibi tekrar ettiği cümleler dikkatimi özellikle çekti. O an yazıya dökmeye çalıştığı duyguyu, düşünceyi böyle vurgulu ifade etmesi hoşuma gitti.
Depresif, karamsar bir kitap okumak istiyorsanız okunabilir.