·352 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Ağustos 2020 20:21 Kitabı bitirince şöyle bir düşünüyorsunuz. Geçmişi ,geleceği , içinde bulunduğumuz anı..
Kitabın karamsarlığı, o karanlık yüzü üzerime sinsin istemiyorum ama sanki gelecek çok da farksız değil ya. Tabii ki de gönlüm umudun,sevginin,barşın,adaletin ,erdemin baskın olduğu bi Ütopyadan yana ama gel gör ki karanlık bir Ütopya gerçekleşiyor, kaçışımız yok yani bundan üzücü ama yok gibi.