Puan vermedi·355 syf.····Okunma: 14 Ağustos 2020 10:00 Kitaba ilk başladığınızda olay örgüsünün küçük bir çocuk ağzından anlatılması bazı şeyleri daha fazla gün yüzüne çıkarıyor.Çocukların içindeki saflığıyla yaşamamızda halen devam etmekte olan önyargı ve ırkçılık kavramları üzerinde duruyor.Kitapla alakalı beğenmediğim tek şey beklentiniz çok yüksek başlıyorsunuz ama beklentinizin biraz altında kalıyor.Kitabı okurken ki naçizane tavsiyem fazla beklentiye girmeden okuyunuz.İyi okumalar dilerim.