·360 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Ağustos 2020 15:29 Kitaba ilk başladığımda bu ne dedim. Alışık olmadığım şekilde çok karışıktı. Ama okudukça daha çok okuyasım geldi. Elimden bırakamadım ve 1 günde kitabı bitirdim. Gerçekten her bakımdan güzel yazılmış bir kitap . Kitabın sonuna kadar herkesten şüpheleniyorsun ama kim olduğunu tam bilemiyorsun.
Net olarak şunu söyleyebilirim: "Okunmaya değer bir kitap."