10/10
·360 syf.··
Beğendi
·
2020 4. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 14 Ağustos 2020 15:29
Kitaba ilk başladığımda bu ne dedim. Alışık olmadığım şekilde çok karışıktı. Ama okudukça daha çok okuyasım geldi. Elimden bırakamadım ve 1 günde kitabı bitirdim. Gerçekten her bakımdan güzel yazılmış bir kitap . Kitabın sonuna kadar herkesten şüpheleniyorsun ama kim olduğunu tam bilemiyorsun. Net olarak şunu söyleyebilirim: "Okunmaya değer bir kitap."
Trendeki KızPaula Hawkins · İthaki Yayınları · 202013,7bin okunma
·
9 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.