İlk okuduğum Orhan Pamuk kitabı, nobel ödülünden sonra böyle eşsiz bir roman yazmak gerçekten etkiliyor insanı...
Roman girizgahtan başlayarak içine çekiyor insanı , sanki bir sinema perdesinde başka bir yaşamı dış gözden seyrediyor hissiyatını yaşıyorsunuz..