·416 syf.····Okunma: 15 Ağustos 2020 06:56 Seni ben uydurdum :) şizofrenik bir kızın hayal dünyası... Belki de yaşadıkları gerçekti sadece mavi gözlü çocuğun sevgisi ve ona olan sevgisi hayal ürünüydü. Belki de herşey biraz gerçek biraz hayaldir. Kitap şizofreni hastası kızın kaos dolu hayatı değilde daha eğlenceli bir hayatı olduğunu yansıtmasıyla eğlenceli sıkıcı olmayan satırları okumamıza sebep oluyor. Ben okurken eğlendim Bi anlığına da olsa Alex'in dünyasını yaşadım. Sonucun sonuca bağlanmaması karakterin değil kitabın da şizofrenik olduğunu göstermiş :) beğendim... Okur kalın.