10/10
·331 syf.··
Beğendi
·
2020 23. kitabı
·
15 günde okudu
·
Okunma: 06 Ağustos 2020 20:43
Körlük...Saramagodan okuduğum ilk kitap ve bende derin izler bıraktı.Kitabı okurken içinde bulunduğumuz süreci de düşününce insanın içini bir korku kaplamıyor değil. Kitabın konusu kısaca Trafikte tam yeşil ışık yandığında bembeyaz bir körlük içinde kendini bulan bir adam...Bir ülkeye salgın şeklinde yayılan körlüğü anlatan kitap...Tıpkı şu an yaşadığımız günler gibi... Zaman zaman felsefe kitabı tadı veriyor,zaman zaman psikoloji ama değindiği konular enfes ve kitap adeta akıp gidiyor.Bu kadar popüler olmasının hakkını veriyor.Ayrıca yazar kitabın başından sonuna kadar çok iyi toplum eleştirisi yapıyor.Bana dünyanın bir anda nasıl yaşanılmaz bir yer olacağını düşündürdü. Belki okuyunca bana hak vereceksiniz nacizane eleştirim kitap bence devam etmeliydi.Bir de kafama takılan soru doktorun karısının salgına yakalanmama sebebini nedir? bilen söyleyebilir mi ? Körlükten sonra Saramago'nun hangi kitabını önerirsiniz ?tavsiyelere açığım Bu arada okumayanlar için Körlük kesinlikle tavsiyedir.okuyunuz
KörlükJosé Saramago · Kırmızı Kedi Yayınları · 2022132,2bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.