1960 yılında yazılan bu romanda yer alan ırkçılık sorununun, bugün 2020 yılında hala devam ediyor olduğunu görmek, insanlığımız adına hiç ilerleyemediğimizi farkettirebiliyor. Minneapolis'te George Floyd'un öldürülmesiyle başlayan isyanlardan sonra kitabı tekrar elime almaya karar verdim. Bir çocuğun gözünden ırkçılık sorununu, sade anlaşılır bir dille anlatan bu kitabı okumanızı çok isterim.