Puan vermedi·222 syf.····Okunma: 06 Ağustos 2020 00:38 Okuduğum ikinci Sabahattin Ali kitabı. Yazar yine sonlara doğru acele etmiş. Türk toplumu aile yapısını çok güzel özetlemesine rağmen kadınların sürekli muhtaç durumda kalması can sıkıcı. Belki eserin zamanına göre düşünüldüğünde bu modelleme yerinde kabul edilebilir. Ama yazarın yine evde sefil bir halde kocasını bekleyen kadın tiplemesini görmek sanki "içimizdeki şeytan'ı" tekrar okuyormușum hissi verdi.