·504 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Ağustos 2020 21:54 Çok beğenerek keyifle okuduğum bir seri.Karakterler oldukça güzel yansıtılmış, herşey dozunda, esprili anlatımı da önemli bir artı.Serinin 2.kitabında biraz düşüş hissetmiştim ama burada telafi etmiş.