8/10
·72 syf.··
Beğendi
·
2020 13. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 16 Ağustos 2020 00:20
Öncelikle adını çokça duyduğum ama kitaplarıyla henüz tanışmadığım bir yazardı Tezer Özlü. Kendisini bu kitapla tanımak gayet keyifliydi. Mektuplarında bir dosta gönderilen mektupların samimiyetini hissettiriyordu. Leyla Erbil ile olan arkadaşlıkları gerçekten her insanın hayatında olmasını isteyeceği türden. Kitaba gelirsek; kitapta o kadar çok ben de böyle düşünüyorum dedim ki, her cümleyi alıntılamak istedim neredeyse. Dostluk, arkadaşlık, sevgi, saygı, ülke için endişeler, ülke edebiyatı (!), özgürlük isteği... Her bir kavramı o kadar yoğun hissediyorsunuz ki hatta okurken nasıl hala aynı yerde olabiliriz, aynı şeyleri yaşayabiliriz diye sorgulatıyor. Leyla Erbil'in dostu hakkında yazdığı kısımlarda en az mektuplar kadar ilgimi çekti. Tezer Özlü ile yollarımız bu kitapla kesişti ama belli ki daha uzun bir yolumuz var. Sağlıkla kalın, iyi okumalar. :)
Tezer Özlü'den Leyla Erbil'e MektuplarTezer Özlü · Yapı Kredi Yayınları · 20222,680 okunma
·
82 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.