·138 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Ağustos 2020 12:02 Kitap yanlış batılılaşmayı çok güzel bir şekilde ele almıştır. Gözümüzün bazen hiçbir şey göremeyeceğini ve bazen elimizdekinin bizim için özel, iyi olduğunu hayatın rehavetine kapılıp kaybedilmemesi gerektiğini savunmuştur.
Kitap beni içine aldı ve bir süre bırakmadı doğruyu söylemek gerekirse. Yazar kitabı çok akıcı bir şekilde ele almış mutlaka okumalısınız dediğim bir kitap oldu