·248 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Ağustos 2020 16:51 Kenanıyla, Ayseliyle, Gavur İlhamisiyle, Oryantal Melisasıyla,
Zerriniyle, Angelina Joile siyle sürükleyici ve acıklı bir kitaptı.
Yarım kalmış öyküler, çirkinliğinden acı çeken, güzelliğinin bedelini ödeyen kadınlar, kavuşamamış, kavuşsa da doyamadan çekip gitmiş aşklar aşıklar. Kısaca YAŞANMIŞLIKLAR..
Kapağına göre yargılamamanız ve okumanız gereken bi kitap. İstanbul güzel bi şehir . İstanbulun güzellliğini ise kenar mahalle deyip geçtiğiniz insanlar ödüyor.
“Söz, söylenecek çok şey olduğunda yok oluyor.”