Kitaba çok büyük beklentilerle başladım desem yalan olur. Fakat yazar beni gerçekten şaşırttı. Hani bir kitabı çok beğenirsiniz ve gülümseyerek kapatırsınız ya. Tam olarak bu durumu yaşadım.
Sadece birkaç şiir okuyayım sonra uyurum dedim fakat elimden düşüremedim. Akıcıydı ve vermek istediği duyguyu gayet sade ve başarılı bir şekilde verdiğine inanıyorum. Ayrıca şiirler kalbime dokundu.
Tabi araya bir olumsuz eleştiri de sıkıştırmak zorundayım. :) Yazdıklarımdan da anlayacağınız gibi birçok şiirini çok beğendim ama birkaç şiiri de oldukça gözüme battı. Diğerlerinden daha basit şekilde yazılmış gibiydi. Belki yazarın ilk şiirleridir. Bilemeyeceğim. :)
Kitaptan bağımsız olarak birkaç şey eklemek istiyorum. Bazen sadece birkaç yazar varmış gibi ve edebiyat onlardan ibaretmiş gibi davranıyoruz. Bu sebeple birçok güzel kitap, sahafların tozlu raflarına yerleşiyor ve tarihe karışıyor. Bu kitabı o tozlu raflardan çıkardığım için mutluyum. Dilerim siz de hiç duymadığınız kitaplara ve yazarlara bir şans verebilirsiniz...