·438 syf.····Okunma: 17 Ağustos 2020 15:21 Çok beğendiğim ve zevkle okuduğum bir kitap oldu. Yaşar Kemal'in hayatı hakkında bilgim vardı fakat kitabını okumakta geç kaldığım için kendime çok kızdım. Hayatından fazla iz taşıyan bir eserdi. Kaleme oldukça güçlü. İkinci seriyi okumak için heyecanlanıyorum. Daha kapsamlı açıklamayı sayfamda yaptım. Bakmak isterseniz inst : @udebagunlugu