9/10
·365 syf.··
Beğendi
·
2020 60. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 17 Ağustos 2020 19:51
Kitabı gördüğümde ilk dikkatimi çeken kesinlikle ismiydi.. İsmini İlk gördüğümde şunu düşündüm:: otobüste ve ya metroda biri ismini görse ya ' anneye öyle denir mi? ' diye tepki gösterirler,, ya da döverler sanırım ' dedim kendi kendime.. Ama kitabın konusu da tamamen ' geber anne ' lafının üstüne kurulmuş durumda.. Yazarın okuduğum ilk kitabıydı.. Ama anlatımın akıcılığını, konunun sürükleyicini çok sevdim... Gerçekten çok beğendim kitabı..
Geber Anne!..Sezgin Kaymaz · İletişim Yayınevi · 2013896 okunma
·
17 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.