Puan vermedi·382 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Mayıs 2016 00:00 Oldukça sürükleyici bir kitap.Dili ağır değil.Akıcılık konusunda gayet yeterli. Giriş,Gelişme ve sonuç romandan çok bir film senaryosu gibi. Okuduğum ilk Stephen King romanıydı ve isminin hakkını kesinlikle veriyor...