Momo büyüklerin kesinlikle okuyacagi bir kitaptır . Zamanın önemi, dostluk ve vefayı masalsı bir etkileyici tarzda okuyucusuna sunan hatta okuyucuyu da bu serüvenin içine alan kitaptır.. Yazarın iletmek istediği mesaj yıllar önce yazılmış olmasına rağmen aslında güzel bir öngörüyle şimdiyi anlatır. Kassiopeia' ya dikkat edelim :) Son olarak kesinlikle okuyun okutturun diyebilirim...:)