Önceden okuduğum kitap.
- - - Canan Tan bu romanında bir baba-kızın inat ve gurur uğruna yaşayamadıkları sevgilerini,pişmanlıklarını ve ziyan olan hayatlarını anlatmış.Daha güzel bir son olabilirdi,sanki bir an evvel bitsin diye yarım bırakılmış gibi.Yine de okumaya değer güzel bir roman