·360 syf.····Okunma: 19 Ağustos 2020 16:45 kitabın fazla abartıldığını düşünüyorum. rachel,anna,tom,scott,megan karakterlerinin hepsi kusurluydu. kitap insanları gerçekten sarhoş,içki kelimelerinden soğutuyor.rachel ezik geldi ezik gitti. meganla scott un arasında başka bir şeyler varmış gibi hissetmiştim en başında,yanlış hissetmişim. kitap ilerliyor(bu sefer rachel sarhoş olup neyi unuttu fikriyle.)