Posta kutusundaki mızıka bana bir kitap okuyormuş hissi vermedi
Her elime aldığımda yanıma bi Dost oturmuş gibiydi
Dostla muhabbet ediyormuşum gibi
Bazı yerlerde bana akıl verdi, bazı yerlerde de ağlattı evet ama beni sevdiği için ağlattı.
Ben bu Dost'u çok sevdim.
Onunla muhabbetim hiç bitmesin istedim.
Bu Dostla tanışmanızı isterim.
Okumanızı dilerim.
Sevgilerimle .. :)