Puan vermedi·158 syf.····Okunma: 19 Ağustos 2020 19:27 Bu incelemeyi yazarken karnım tok, hiçbir şekilde bir açlık hissetmiyorum. Ama bu kitabı okurken, bir insanın açlık ile nasıl başa çıkışını en ince detayına kadar hissettim. Hissettim, evet sanırım doğru sözcük bu olacak. Hayallerinin peşinden giden bir adamın, sersefil olacağını bile bile buna tutunması, hayaline ulaşmak için çabalaması ve bu uğurda çektiği sefaleti anlatan bir kitap Açlık. Derinden etkileyen bir eser. Çoğumuz içinde olduğumuz hayatta açlıkla sınanmıyoruz. Bazen acıksak da bunu çok kolay bir şekilde giderebiliyoruz. İşte kitapta günlerce süren bir açlık, bu açlıkla karakterin başa çıkışı ve kendi zihninde düşüncelerine karşı verdiği savaşı anlatıyor kitap. Anlatırken de etkiliyor...
Kesinlikle okunması gereken eserlerden biri kanımca.
Okuyun, okutun
İyi okumalar