Kayıp Çocuk
Boğazı düğümlenerek okumak diye bir tabirle başlamak istiyorum yorumuma.
Yıllarca çocukları olmayan bir aile. 8 sene sonra tedavi sonucu bir oğulları oluyor ve adına Yiğit koyuyorlar. Gözbebekleri gibi baktıkları evlatlarının tek istediği doktor olmak ve o beyaz önlüğü giymekti. Baba Hasan bey oğlunun en iyi şekilde eğitim alması için köyden büyük şehire taşıyor evini.
Halime hanım gördüğü kabusla birden açıyor gözlerini.. Ana yüreği işte içine kurt düşüyor. Bir gün öncesinde oğlu arkadaşına ders çalışmaya gitmişti ve geç gelecekti. Koştu Yiğit'in yatağına ve yatak hiç bozulmamıştı...
Halime gördüğü rüyayı hayra yoramadı.. Gözbebeği neden gelmemişti? Yoksa rüyası buna mı çıkacaktı?
Yiğit'in başına ne gelmişti?
Onu ararken anne babasının karşılaştığı sıkıntılar neydi?
Peki Yiğit'i bulabilecekler miydi?
İşte Yiğit'in gidişi ve dönmeyişiyle o gün başladı asıl hikaye.
...
Hiç bu kadar boğazım düğümlenerek yorum yazmamıştım bir anne olarak ki bende çok düşerim evladımın üstüne... Okurken o annenin ne duygular yaşadığını içimde hissetmedim desem yalan olur
Allah evlatlarımızla sınamasın inşallah diyorum başka bişey diyemiyorum... Onlar bizim gözbebeklerimiz, her türlü kötülükten sakındığımız, kolladığımız canlarımız...
Sevgili @gulsumayisigi nın değerli kaleminden @beyazfilyayinlari ndan çıkan #kayıpçocuk