"Yaratılış mevzusunu şiirsel bir dille yorumlama." şeklinde özetlersem, kitap hakkında çekirdek bir yorum yapmış olacağımı düşünüyorum. Beni Nazan Bekiroğlu ile tanıştıran kitaptı. Farklı bir üslup, farklı bir yapı ancak okuyucuyu boğan değil, tam aksine satırların arasına kendi isteği ile hapseden bir üslup.