Hayatımda iyi ki okumuşum, yine okurum diyeceğim yegane bi kaç kitaptan biri. Beni psikolojik ve duygusal anlamda çok etkiledi. Özellikle başka yazarın hayatına duyulan saygı ve karakterlerin yaşadıkları beni benden aldı. Kesinlikle hayatınızda okunması gereken bir kitap. Sıkmıyor adeta sizi yakıp kavurup geçiyor...