Bu kitabı en çok hangi kısmını beğendiğimi söylemek benim için zor bir karar. Hikayelerde bahsi geçen kişiler aslında herkesin tanıdığı, bildiği ya da en azından gördüğü insanlar. Genel olarak hüzünlü bir hava hakim olduğu bu kitapta yazarın gözlem becerisinin gücünü rahatça görebilmekteyiz.