Okuduğum en eğlenceli kitap diyebilirim ya da okurken en eğlendiğim kitap. Farklı bir kurgu, farklı bir dil. Kitap 2 ayrı bölümden oluşuyor. İlk bölümün sonuna geldiğimde hikaye çok garip bir hal almıştı. 2. bölümde ise yavaş yavaş meselenin iç yüzü meydana çıkıyor.